MAC Cosmetics..
flipmanja
By flipmanja • 7 years 10 months ago.

Do the MAC stores here provide free samples?

I'm too afraid to ask the sales people there, in case they say no and snarl at me!

BTW, I'm talking about the salespeople at Villagio...they're very intimidating-maybe they're nice people, but they kinda scare me lol! But I wouldn't know about the chicks at the MAC store in city centre.

anyway, yeah thanks!

share tweet
21 comments
By lipstick• 7 years 10 months ago.
lipstick

mac is great, dont be scared of those beautiiful woman, the are only human..

By bakamuna• 7 years 10 months ago.
bakamuna

if you ask them they would provide you samples...they will not say no..dnt worry go check out.. and is that a pic of borat :)

By tinkerbelle• 7 years 10 months ago.
tinkerbelle

i don't live there yet, but I always ask the "lovely" ladies here in the US. 

By thexonic• 7 years 10 months ago.
thexonic

yea lipstick, those beautiful women have the tendency to eat you alive.

 

--------------------

"Be Like a Flower, Which gives off it's fragrance

even to the hand that crushes it.

By Gypsy• 7 years 10 months ago.
Gypsy

Not sure about take away samples, but my friend goes in all the time to get her make up done for free.  She usually buys one piece and all's good

 

 

Visit www.qatarhappening.com

By flipmanja• 7 years 10 months ago.
flipmanja

Does your friend go to the Villagio or City Centre branch? 

And Thanks to everyone who replied!

And yeah they're gorgeous, which is another reason why they intimidate me! I feel like a lesser human lol!

In the UK, they provide samples and stuff. But Qatar's kinda different when it comes to certain things. So I was just wondering about the whole sytem of free MAC samples in Qatar.

By Aisha-Taweela• 7 years 10 months ago.
Aisha-Taweela

I dont go to that shop, but I have a theory why they are so beautiful. Well,....they spend hours doing make-overs on each other. As to the free samples? They are so used to have all this stuff on their faces, that even when they have a day off they need to put it on. As they don't want to spend money on something they have lying around, for people they do not know, like  or what ever..... Or they are better off giving the samples to their friends in other shops, who will give them in return samples from their shops. So no wonder they dont give any! Does this sound logic?

Aisha-Taweela

By flipmanja• 7 years 10 months ago.
flipmanja

conspiracy theories are fun.

You could be right...or not lol!

By flipmanja• 7 years 10 months ago.
flipmanja

 

Sorry i had to go for an attractive title, so people would visit this board and answer the question, woo!

I'm so cunning. 

Bottom line-has anyone actually asked for a sample and got one?

Cuz I'm getting mixed answers here.......

By flipmanja• 7 years 10 months ago.
flipmanja

didn't work

By manyana• 7 years 10 months ago.
manyana

I bought some makeup at the Mac in city centre and they did give me a sample lip gloss......didnt even ask them....they seem to be more friendly than the villagio store but am sure if you ask them they should give it to you....lol...

 

 

“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure"

By anonymous• 6 years 11 months ago.
anonymous

hi...plz cud u tell me wich all shops here in qatar sells MAC cosmetics????are all d MAC products available here????

By tatzkie• 6 years 11 months ago.
tatzkie

Don't be intimidated by attractive sales people in any shop. After all, they are being paid to entertain customers.

By shoeaddict• 6 years 11 months ago.
shoeaddict

dnt even bother to get samples at MAC,theyre rude,rude and again RUDE.bobbi brown cosmetics give better samples and services.

By shoegirl_0522• 6 years 11 months ago.
shoegirl_0522

well, MAC has a shop in both Villagio and City Centre. However, CC branch is still closed for renovation.I believe all their products are up to date with the brand's latest collection. sadly, Lipstick's new arrivals normally takes 2-3 days before it sells out. I heard The Hello Kitty limited edition is due to arrive on the 27th. Lovely shades,cute casings. You might want to check that out.

By anonymous• 6 years 11 months ago.
anonymous

HI LOL

DO U KNOW Y THEY KICK ME ALL THE TIME

By maccosmetics• 6 years 10 months ago.
maccosmetics

MAC Doha City Center is reopening 10 APRIL , Hello Kitty launching

By shoegirl_0522• 6 years 10 months ago.
shoegirl_0522

that's nice to know. dropped by villagio outlet but the hello kitty collection's nearly finished after less than a week when it was launched.

will definitely check CC on the 10th.Thanks for the FYI.

By dr.xray• 3 years 11 months ago.
dr.xray

can someone advise where to find bobby brown cosmetics in doha?

By Missteacher• 3 years 11 months ago.
Missteacher

They are actually quite nice....but not like the MAC girls back home where they try the whole shop on you :)

FREE MAKEOVER! :D

By wirehead• 3 years 11 months ago.
wirehead

bobbi brown is available in 4u shop in city center. i'm pretty sure there are other shops that sell them too