Philippine Girls
AVENGER
By AVENGER • 6 years 1 week ago.

Share this with

×

met some Philippine girls in pub feel strange either they are really caring or they try to get glue.
i met this charming girl in cafe she offerd me coffee rest is story things are going strange
question what you think about Philippine girls

Ratings calculated automatically using technology developed at QCRI and MIT.

Click here to learn more.

By jayca• 5 years 5 months ago.
jayca

What I think of Philippine girls? They are sweet, thoughtful, caring, friendly with sexy smiles but knows how to kick ass once you messed up with them :)

By AngelinaBallerina• 5 years 5 months ago.
AngelinaBallerina

They all look the same to me!

By Tonylch66• 5 years 5 months ago.
Tonylch66

to Victoria5518

great Victoria well done, you`re absolutly right!!!

I had a good laugh, thk u so much.

Cheers

By Victoria5518• 6 years 6 days ago.
Victoria5518

i cant get enough with this guy...i dont like the way you said "Philippine girls"

if u'll see me u will voluntarily glue urself to me and u'll end up like an stupid dog following me around yeah!

and i'll make u suffer yeah!

Cheers

By shessugar• 6 years 6 days ago.
shessugar

its really nice to be glued?avenger?what do you think?ehehehehe

By Victoria5518• 6 years 1 week ago.
Victoria5518

hahaha nice one tarantula...

so avenger is being trashed always, no wonder he is feeling so bad that he have to post this.

just shot glue stick to avenger =P

lets all have a great week end.

Cheers!

By tarantula• 6 years 1 week ago.
tarantula

i met this stupid guy in a pub feel strange either he is stupid or wants to get glue?!i met this guy again! in a cafe i offered him coffee and the rest is history!!!! question who do you think this guy is??? Answer AVENGER!!

By reysaj• 6 years 1 week ago.
reysaj

Thanks for helping in uplifting the morale of filipino girls. maraming salamat po.

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Shessugar - I think they will. Nice!

By shessugar• 6 years 1 week ago.
shessugar

I like tha cappuccino with side order of glue?British guys might stick with me,hehehehehh:)

By magales• 6 years 1 week ago.
magales

Brit dont drink too much cough syrup,

Drink plenty of water for your small peanut in your head to make it grow healty. hahah :)

By Victoria5518• 6 years 1 week ago.
Victoria5518

oh...uh...did he swallow the glue?

Cheers!

By mjamille28• 6 years 1 week ago.
mjamille28

maybe it's more than sniff.. :P

By GodFather.• 6 years 1 week ago.
GodFather.

Me think he has sniffed a bit too much glue?

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Is this AVENGER guy mentally handicapped? Or is it only physical?

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

I got some nail glue for sale made in UK, any takers?

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Ah ruby ;o)

By ruby29• 6 years 1 week ago.
ruby29

WK you don't need glue, i see ya ;)

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

I always carry a 6 pack with me

By Pushkin• 6 years 1 week ago.
Pushkin

they better than your imperialist girls

By flanostu• 6 years 1 week ago.
flanostu

brit, so i order a latte with a side order of glue?

By britexpat• 6 years 1 week ago.
britexpat

Try frequenting a Cafe next ..

By flanostu• 6 years 1 week ago.
flanostu

i just bought some glue, no improvement in my results so far.

By HATE HYPOCRITES• 6 years 1 week ago.
HATE HYPOCRITES

and from my deep knowledge and qatar based experience....if u ask a philipina to kindly SIT...she just lies down.........and plsss..dont u guys start that iam in any community bashing....dis is fact and each and everyone of u here in qatar knws dat....cheers...gud niteee

By Victoria5518• 6 years 1 week ago.
Victoria5518

hahaha good one Brit

Cheers!

By britexpat• 6 years 1 week ago.
britexpat

Are you trying to get laid ? :O)

By Rayes_BH• 6 years 1 week ago.
Rating: 4/5
Rayes_BH

I really think the filipino girls are caring and sensative, much better than arab girls!

By bobbydarling• 6 years 1 week ago.
bobbydarling

Avenger your language is worse than a 1st standard kid andI think you were left begging and panting today but luck eluded you.

By kanoo• 6 years 1 week ago.
kanoo

Here nationality doesn't a matter. but we should observe that what is the subject.

By chains• 6 years 1 week ago.
chains

legal_pad: Kudos! Enough said!

By anonymous• 6 years 1 week ago.
Rating: 4/5
anonymous

It is real funny that this British patriot can't

"write worth a dime"(slang expression of the American English)and uses the adjective "Glue." meaning: link up, to meet gracefully with someone or to continue a relationship, depending on the type of relationship, etc,etc

Per your own words:

Avenger said:

met some Philippine girls in pub feel strange either they are really caring or they try to get glue.

i met this charming girl in cafe she offerd me coffee rest is story things are going strange

question what you think about Philippine girls

Your grammatical error and sentence syntax is truly rubbish, maybe the good OLD English spoken by the Filipino ladies in the pub, was too much for your distorted brains waves

Most filipinas are superbly educated and they do speak perfect English, and not some "ENGLISHMAN GUETTO LANGUAGE!" You should feel shameful of yourself.

By Victoria5518• 6 years 1 week ago.
Victoria5518

I guess avenger learned his lesson well ahahahaha

Filipina rocks dude! simply rocks! oopss......im doing S.P.

=P

Cheers ladies!

By goaboy• 6 years 1 week ago.
goaboy

we all know why they are so good with you to get your passport the union jack man grow up

By flor1212• 6 years 1 week ago.
flor1212

Lol! When you talk about my "kabayang babae" (Pinays), never ever said a single bad word. You'll miss the best opportunity of your life! Lol!

By FlyingAce• 6 years 1 week ago.
FlyingAce

Hats off to that Filipina who ignore/dump you....

By Ana.Ganda• 6 years 1 week ago.
Ana.Ganda

wow what's wrong with u avenger? why filipina? maybe that filipina dump/ignores u thats y ur angry? pity you,this only show that filipina's are thinking sah?

By bubblymom• 6 years 1 week ago.
bubblymom

hehehehe. :p

By somwerNdmiddle• 6 years 1 week ago.
somwerNdmiddle

MJ :D

lol gloomy, today is gloomy not blazing j/k :P

By mjamille28• 6 years 1 week ago.
mjamille28

somwer, logic has jumped out of the window... :P

By bubblymom• 6 years 1 week ago.
bubblymom

Logic is taught in philosophy 101 way back in college. :))

some people doesn't seem to see the importance of using punctuation marks. :p

By somwerNdmiddle• 6 years 1 week ago.
somwerNdmiddle

MJ, where's the logic? :D

By somwerNdmiddle• 6 years 1 week ago.
somwerNdmiddle

enlighten me, where's your question?

By mjamille28• 6 years 1 week ago.
mjamille28

somwer, he said "is it an important topic"... he just forgot the question mark there.. :P

By somwerNdmiddle• 6 years 1 week ago.
somwerNdmiddle

watta loser!

saeedkan, what's so important about this sick topic?

By britexpat• 6 years 1 week ago.
britexpat

He doesn't sniff it.. He uses superglue and attaches himself to the nearest Filipina..

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

i wish to meet any lover phillipino her in qatar

By bubblymom• 6 years 1 week ago.
bubblymom

oh, i love u FU! :)

By flanostu• 6 years 1 week ago.
flanostu

so that's why i'm not having much success, i need glue!!

By Victoria5518• 6 years 1 week ago.
Victoria5518

@avenger - u only posted this because a filipina trashed u hahahahaha

Good day!

Cheers

By FathimaH• 6 years 1 week ago.
FathimaH

That certain glues are manufactured using donkeys' hide.. You think...maybe?

By s_isale• 6 years 1 week ago.
s_isale

maybe he is non sticky type

By mjamille28• 6 years 1 week ago.
Rating: 2/5
mjamille28

"they try to get glue"??????

By rubypavino• 6 years 1 week ago.
rubypavino

why only filipina girls?? i hope next time u will post that u were approach by other nationalities too.

By Raech• 6 years 1 week ago.
Raech

can you just drop names instead of using the title as "Filipina" girls?! because not all "philippine girls are like that. for some reasons they have different meaning of "fun", is this your first time to see the real world? well you better open your eyes, pubs have philippine girls, pakistan girls, lebanon girls, egypt girls, etc.

and regarding the behavior thing... i guess its a personal preference just stop being racist here. its not fair, we struggle to make a good mark and intend to remain.

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Anyone who comments against Filipinas is my enemy number 1. Numero Uno. Period.

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

lol edifis.. Good catch ;o)

By edifis• 6 years 1 week ago.
edifis

Qaatri what were your intentions when you posted this thread.

http://qatarliving.com/node/1331102

By lukingforyou25• 6 years 1 week ago.
lukingforyou25

clap, clap, clap at QAATRI.. shame on you Avenger, yeah fake Brit.. :)

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Let's face it, Filipina girls are hot.

Some of them have bad intentions, but then tell me a nation with women that doesn't.

A Pinay girl with a pure heart, along with the looks, is sexy, inside and out.

By Lafanga• 6 years 1 week ago.
Lafanga

So a Filipina said no to you today.

By tinks• 6 years 1 week ago.
tinks

Don't trust them don't say I never warned you!

By GodFather.• 6 years 1 week ago.
GodFather.

Its filipina's if I may say!

By Oryx• 6 years 1 week ago.
Rating: 4/5
Oryx

Your English is incomprehensible..... you are no way a Brit.

By snessy• 6 years 1 week ago.
snessy

LOL, did you not see how many I have?

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

I thought they were all destroyed during my previous bashing :(

By snessy• 6 years 1 week ago.
snessy

Oi WK, don't make me beat you...I have cushions!

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

lol "Ashes you live behind may be your own"..

Fake Brit, lol..

But why would someone want to hide as a Brit ;o)

By ingeniero• 6 years 1 week ago.
ingeniero

may be u look like her brother :p

By AVENGER• 6 years 1 week ago.
AVENGER

yup they took my all glue

By snessy• 6 years 1 week ago.
snessy

I can't believe he's from the UK, no way - he's lying on his profile...just another loser wanting people to bash the poor Filipina girls AGAIN :-(

By anonymous• 6 years 1 week ago.
anonymous

Maybe they were trying to buy glue from him, I dunno.

By happygolucky• 6 years 1 week ago.
Rating: 4/5
happygolucky

Since you are from UK (as read from ur profile) you will often get into such situations ...nothing to think, just get used to it.

By britexpat• 6 years 1 week ago.
britexpat

I'm beginning to feel old..

What does "or they try to get glue.@ mean in english ???

By anonymous• 6 years 1 week ago.
Rating: 5/5
anonymous

What's there to think about girls, from Philippines or anywhere else for that matter

Log in or register to post comments